Proprietățile non-fizice ale ADN-ului uman

By | 24 aprilie 2022

Vladimir Poponin este un cunoscut om de știință rus care, în 1995, împreună cu colegii săi, inclusiv biofizicianul Peter Gariaev, au efectuat un experiment foarte interesant în timpul petrecut la Academia Rusă de științe.

În lucrarea lor (P. P. Gariaev și V. P. Poponin. Efectul fantomă al ADN-ului în vid in vitro și posibila explicație rațională a acestuia. Nanobiologie 1995 (în presă), Poponin afirmă, în introducerea raportului, că,”Credem că această descoperire are o semnificație extraordinară pentru explicarea și înțelegerea mai profundă a mecanismelor care stau la baza fenomenelor energetice subtile, inclusiv multe dintre fenomenele alternative de vindecare observate.”

De ce se simțea așa? Vom ajunge la asta.

Poponin și Gariaev au testat comportamentul ADN-ului pe fotoni, mici bucăți de materie, în „cuanticul” din care este alcătuită lumea noastră. Au pus fotoni într-un tub special conceput pentru a simula un vid, la fel ca vidul spațiului.

Fără aer în interior, au introdus fotonii în timp ce doreau să vadă ce au făcut și cum s-au comportat.

Fotonii au fost distribuiți într-un mod complet neordonat și aleatoriu, împrăștiați peste tot în container. Aceasta, desigur, a fost ceea ce se aștepta echipa de cercetători.

Apoi, mostre de ADN uman au fost plasate în interiorul tubului cu fotonii, și ceea ce sa întâmplat în continuare este ceea ce este cu adevărat misterios. Fotonii au reacționat la ADN și și-au schimbat modelul și au format o aliniere specifică.

În prezența materialului viu, ADN-ul uman, fotonii sau organizat! Acest lucru a însemnat că ADN-ul avea în mod clar o influență directă asupra fotonilor.

Este unul dintre multele exemple care presupun că ceva din interiorul nostru are un efect direct asupra materiei fizice materiale din afara noastră.

Acest experiment a fost repetat și confirmat, s-a observat în continuare că ADN-ul uman are un efect direct asupra materiei cuantice din care este alcătuită lumea noastră. Fascinant să spun cel puțin.

Următoarea Mare Surpriză

Următoarea mare surpriză a fost observată atunci când cercetătorii au îndepărtat ADN-ul din recipient. Oamenii de știință au presupus că fotonii se vor întoarce pur și simplu la starea lor inițială împrăștiată, dar acest lucru nu s-a întâmplat.

În schimb, fotonii au rămas ordonați ca și cum ADN-ul ar fi încă în tub. Poponin a descris lumina ca comportându-se ” surprinzător și contra-intuitiv.”

Cercetătorii au emis ipoteza și au fost „forțați să accepte ipoteza de lucru că o nouă structură de câmp este excitată.”

A rămas ceva în urmă? Ceva în formă non-fizică?

Acest experiment ne spune că ADN-ul comunică cu materia din care este făcută lumea noastră și că există un fel de câmp invizibil.

Poate că ADN-ul reprezintă un loc de stocare și comunicare cu trecutul? Pentru viitor? Pentru alții din univers care și-au lăsat amprenta, ca să zic așa. Cine știe.

Fizica Cuantică Și Conștiința

Laureatul Nobel al secolului XX, Richard Feynman, a spus odată, în ceea ce privește mecanica cuantică, „alegem să examinăm un fenomen imposibil, absolut imposibil, de explicat în orice mod clasic și care are în el inima mecanicii cuantice. În realitate, conține singurul mister.”

Un alt mare citat care vine în minte oricând lumea științei se scufundă adânc în lumea misterioasă a fizicii cuantice:

„Se pare că există o îngrijorare profundă că întregul domeniu va fi pătat prin studierea unui fenomen care este afectat de asocierea sa cu superstiția, spiritualismul și magia. Protejarea împotriva acestei posibilități pare uneori mai importantă decât încurajarea explorării științifice sau protejarea libertății academice. Dar acest lucru se poate schimba.”- Cassandra Vieten, PhD și Președinte / CEO la Institutul de științe Noetice

Motivul pentru care asocierea cu superstiția, spiritualismul și magia menționate în citatul de mai sus există atunci când vine vorba de examinarea anumitor fenomene este pur și simplu pentru că fenomenul observat este inexplicabil.

Dar este important să ne amintim, doar pentru că ceva este inexplicabil nu înseamnă că nu este real, înseamnă pur și simplu că nu îl înțelegem pe deplin încă.

Mediul academic are o lungă istorie de respingere a fenomenului, care este în mod clar real, dar pur și simplu inexplicabil.

Fizica cuantică are în mod clar o legătură puternică cu conștiința și fenomenul metafizic.

Max Planck, un fizician care a creat teoria cuantică, a considerat conștiința ca fiind „fundamentală”, iar materia ca ” derivată din conștiință.”

El a spus că ” nu putem ajunge în spatele conștiinței. Tot ceea ce vorbim, tot ceea ce considerăm ca fiind existent, postulează conștiința.”

Acest lucru a fost demonstrat destul de clar prin mai multe experimente, cum ar fi experimentul cuantic cu fantă dublă.

O lucrare publicată în revista Physics Essays de Dean Radin, PhD, explică modul în care acest experiment a fost folosit de mai multe ori pentru a explora rolul conștiinței în modelarea naturii realității fizice.

În acest experiment, un sistem optic cu două fante a fost utilizat pentru a testa rolul posibil al conștiinței în prăbușirea funcției de undă cuantică. Fotografiile au fost filmate prin două fante, în mai multe moduri diferite.

Studiul a constatat că factorii asociați cu conștiința s-au corelat „semnificativ” în moduri prezise cu perturbații în modelul de interferență cu fanta dublă.

În acest experiment, bucăți mici de materie (fotoni, electroni sau orice obiect de dimensiuni atomice) sunt împușcate către un ecran care are două fante în el.

Pe cealaltă parte a ecranului, o cameră video de înaltă tehnologie înregistrează unde aterizează fiecare foton. Când oamenii de știință închid o fantă, camera ne va arăta un model așteptat, așa cum se vede în videoclipul de mai jos.

Dar când ambele fante sunt deschise, apare un” model de interferență ” — încep să acționeze ca niște valuri.

Puteți consulta studiul real pentru a afla mai multe despre asta. Dacă doriți să vedeți o demonstrație vizuală a experimentului Quantum double slit, iată o mică animație scurtă.

Ideea este că conștiința schimbă comportamentul particulelor.

„Observația nu numai că tulbură ceea ce trebuie măsurat, ci îl produce. Obligăm electronul să-și asume o poziție definită. Noi înșine producem rezultatele măsurării.”

Studiul de mai sus subliniază că „factorii asociați cu conștiința, cum ar fi experiența meditației, markerii electrocorticali ai atenției concentrate și factorii psihologici, inclusiv deschiderea și absorbția, s-au corelat semnificativ în moduri prezise cu perturbațiile din modelul de interferență cu două fante. Rezultatele par a fi în concordanță cu o interpretare legată de conștiință a problemei măsurării cuantice.”

The Takeaway
ADN-ul este fascinant și este probabil cea mai puțin înțeleasă parte a biologiei noastre.

Există cu siguranță aspecte metafizice nemateriale interesante în ADN-ul nostru, iar modificările ADN-ului nostru pot veni doar ca urmare a gândurilor, sentimentelor și emoțiilor noastre. Cercetătorii HeartMath au arătat că aspectele fizice ale firelor ADN ar putea fi influențate de intenția umană.

Articolul, modularea conformației ADN prin intenția concentrată pe inimă-McCraty, Atkinson, Tomasino, 2003-descrie experimentele care au obținut astfel de rezultate.

Avem mult mai multe de învățat și de descoperit despre ADN-ul uman și ADN-ul în general.

Cred că există aspecte interdimensionale, dar este un subiect profund care depășește cu mult discuția despre efectul ADN fantomă.

Acest articol nici măcar nu zgârie suprafața atunci când vine vorba de studii în domeniul conștiinței și al științei non-materiale. Ceea ce este bine de știut este că tot mai mulți oameni devin conștienți de știința nematerială.

Dacă sunteți interesat de acest lucru, vă sugerez să începeți să faceți mai multe cercetări în fizica cuantică și parapsihologie.

Sursa : https://humansbefree.com/2020/07/non-physical-properties-of-human-dna.html